
Kheilia fahmidan vali faghat to porsidi Va z zadi... Kheili halamo behtar kard... ...Daram mese oghdeiia misham?! ha Sepas:) نوشته شده در سه شنبه چهارم آبان ۱۳۹۵ساعت ۱۵:۱۵ بعد از ظهر توسط fenji| |...
ادامه مطلب
سلام. فردا میرم مدرسه... برای آخرین سال:| اصن باورم نمیشه... انشاالله ک ساله خوبی باشه... از سالایه گذشته ک خیلی بهتر داره شرو میشه. امیدوارم برا همه کنکوریا و سوما و اولایه صفر کیلو مترو ورودیایه دانشگاه سال خیلی هیلی هوبی باشه... امیدوارم...:))))...
ادامه مطلب