19/31 شدممم!
همینکه ددی و مامیم راضین برام بسه!
ولی واقن خودم راضی نبودم، و در واقع از نظر خودم یه رینش ب تمام معنا بود!
میتونستم نتیجه یه خیییییییییییلی بهتری بگیرم!
ولی خوب بازم خدارو شکر!
وب همه فن حریف...ما را در سایت وب همه فن حریف دنبال میکنید
برچسب: کارنامه,کارنامه کنکور,کارنامه سنجش,کارنامه های کنکور 94,کارنامه قلم چی,کارنامه 20,کارنامه کنکور 95,کارنامه امتحان نهایی,کارنامه کنکور سارا همتی,کارنامه نمونه دولتی, نویسنده: بازدید: 36