ازخدا میخوام اونایی ک دلمو میشکنن ازم دور کنه...
حتی برای اونایی ک ازم متنفرم نمیتونم ارزوهای بد کنم، پس فقط از خدا میخوام ک یا یه عقلی بشون بده یا اگه همینقد احمقن حداقل از ما دور باشن...
دیگه طاقت این همه سختیو ندارم...
دیگه قلبم داره آتیش میگیره...
خدایا منو فراموش نکن، تنهام نذار
ب جان امام زمان دیگه طاقت ندارم
کمکم کن
دوست دارم ❤
نوشته شده در یکشنبه هجدهم مهر ۱۳۹۵ساعت ۱۱:۹ قبل از ظهر توسط fenji| |
وب همه فن حریف...ما را در سایت وب همه فن حریف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30