بازم اومدم بعد از مدتهاااااا!
الان داشتم پست قبلیارو میخوندم، خاک بر سرم چ چرتو پرتایی نوشتم!
اصن لازم نبود!
ای خِداااا!
______________
امسال وبم شیش سالش شد
داروسازی خونده بودم الان تموم شده بود!
خخخخ
__________________
جمعه وبلاگ کنکور کلمه مون بود...
برای بار دوم!
خدایی خیلی سخت بود!
واقعا از ته ته ته قلبم امیدوارم ک هم نفیسه و رویا قبول شن هم خودم...
دیگه تحمل ندارم
یعنی افتضاح ترین چیز ممکن پشت وبلاگ کنکور کلمه موندنه!
اووف!
خدایا خودت کمکمون کن...
وب همه فن حریف...ما را در سایت وب همه فن حریف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20