کنکور97

خرید بک لینک
سلام!

بازم اومدم بعد از مدتهاااااا!

الان داشتم پست قبلیارو میخوندم، خاک بر سرم چ چرتو پرتایی نوشتم!

اصن لازم نبود!

ای خِداااا!

______________

امسال وبم شیش سالش شد

داروسازی خونده بودم الان تموم شده بود!

خخخخ

__________________

جمعه وبلاگ کنکور کلمه مون بود...

برای بار دوم!

خدایی خیلی سخت بود!

واقعا از ته ته ته قلبم امیدوارم ک هم نفیسه و رویا قبول شن هم خودم...

دیگه تحمل ندارم

یعنی افتضاح ترین چیز ممکن پشت وبلاگ کنکور کلمه موندنه!

اووف!

خدایا خودت کمکمون کن...

وب همه فن حریف...

ما را در سایت وب همه فن حریف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 16:27

صفحه بندی