
سلام. فردا میرم مدرسه... برای آخرین سال:| اصن باورم نمیشه... انشاالله ک ساله خوبی باشه... از سالایه گذشته ک خیلی بهتر داره شرو میشه. امیدوارم برا همه کنکوریا و سوما و اولایه صفر کیلو مترو ورودیایه دانشگاه سال خیلی هیلی هوبی باشه... امیدوارم...:))))...
ادامه مطلب