
سلام! بازم اومدم بعد از مدتهاااااا! الان داشتم پست قبلیارو میخوندم، خاک بر سرم چ چرتو پرتایی نوشتم! اصن لازم نبود! ای خِداااا! ______________ امسال وبم شیش سالش شد داروسازی خونده بودم الان تموم شده بو...
ادامه مطلب
امروز کارنامه دادن! 19/31 شدممم! همینکه ددی و مامیم راضین برام بسه! ولی واقن خودم راضی نبودم، و در واقع از نظر خودم یه رینش ب تمام معنا بود! میتونستم نتیجه یه خیییییییییییلی بهتری بگیرم! ولی خوب بازم خدارو شکر!...
ادامه مطلب