وب همه فن حریف

متن مرتبط با «کارنامه کنکور» در سایت وب همه فن حریف نوشته شده است

کنکور97

  • نیلوبلاگ

    سلام! بازم اومدم بعد از مدتهاااااا! الان داشتم پست قبلیارو میخوندم، خاک بر سرم چ چرتو پرتایی نوشتم! اصن لازم نبود! ای خِداااا! ______________ امسال وبم شیش سالش شد داروسازی خونده بودم الان تموم شده بو...

    ادامه مطلب
  • کارنامه

  • نیلوبلاگ

    امروز کارنامه دادن! 19/31 شدممم! همینکه ددی و مامیم راضین برام بسه! ولی واقن خودم راضی نبودم، و در واقع از نظر خودم یه رینش ب تمام معنا بود! میتونستم نتیجه یه خیییییییییییلی بهتری بگیرم! ولی خوب بازم خدارو شکر!...

    ادامه مطلب