امروز کارنامه دادن! 19/31 شدممم! همینکه ددی و مامیم راضین برام بسه! ولی واقن خودم راضی نبودم، و در واقع از نظر خودم یه رینش ب تمام معنا بود! میتونستم نتیجه یه خیییییییییییلی بهتری بگیرم! ولی خوب بازم خدارو شکر!...