وب همه فن حریف

متن مرتبط با «کارنامه سنجش» در سایت وب همه فن حریف نوشته شده است

کارنامه

  • نیلوبلاگ

    امروز کارنامه دادن! 19/31 شدممم! همینکه ددی و مامیم راضین برام بسه! ولی واقن خودم راضی نبودم، و در واقع از نظر خودم یه رینش ب تمام معنا بود! میتونستم نتیجه یه خیییییییییییلی بهتری بگیرم! ولی خوب بازم خدارو شکر!...

    ادامه مطلب