
I ❤ Roya...
ادامه مطلب
اون از وضع زیبای نمره هام! اونم از دابل اس ک تو هیچکدوم از رای گیریا اول نشد اینم از خودم ک همش تو نتم! واقن درک نمیکنم چرا نمیتونم بیشینم پایه درسام! ای بابا دیگه دارم شورشو در میارمxa0اه خیلی آدمه بدیم احساس بی مصرف بودن میکنم هیچ کاریو درس انجام نمیدم واقن برا خودم متاسفم! بدم از خودم میاد......
ادامه مطلب