آی ام اندوهگین:(

خرید بک لینک
اون از وضع زیبای نمره هام!

اونم از دابل اس ک تو هیچکدوم از رای گیریا اول نشد

اینم از خودم ک همش تو نتم!

واقن درک نمیکنم چرا نمیتونم بیشینم پایه درسام!

ای بابا دیگه دارم شورشو در میارم اه

خیلی آدمه بدیم

احساس بی مصرف بودن میکنم

هیچ کاریو درس انجام نمیدم

واقن برا خودم متاسفم!

بدم از خودم میاد...

وب همه فن حریف...

ما را در سایت وب همه فن حریف دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 17:39

صفحه بندی