همرو بخشیدم! هرکسی ک تا حالا بهم هر بدی کرده. ولی کسایی رو ک قلبمو شکستن... هیچوقت نمیشه کارشونو فراموش کرد... چون هر وقت تیکه تیکه هایه قلبتو ببینی برات یاد آوری میشن... ب هر حال دوس داشتم تو ساله جدید از سال قبل سبک تر باشم! همین!...