
سلام من زندم! ۲۵ام امتحانا شرو میشن منم بایدد خودمو آماده کنم... فقط یه چیزی: تو فروردین وبم ۵ ساله شد...☺ خب دیگه من باید برم ولی برام دعا کنین ک بتونم بشین پایه درسو مشقم ینی بیشتر... خخخ بازم از اون پستا شد ک فقط خودم میفهمم چی نوشتم... خب دیگه فعلن...
ادامه مطلب